0,00 zł
Правила и условия
Настоящите Общи условия определят общите условия, правилата и начина на продажба, извършвана от PATON Europe Sp. z o.o. със седалище в Жешув, чрез онлайн магазина https://paton.uk (наричан по-долу “Онлайн магазин”) и определят условията за предоставяне на безплатни електронни услуги от PATON Europe Sp. z o.o. със седалище в Жешув.
§ 1. Определения
Работни дни – означава работни дни от понеделник до петък, с изключение на официалните празници.
Доставка – означава фактическо действие, състоящо се в доставяне на Стоките, посочени в поръчката, на Клиента от Продавача, чрез Доставчика.
Доставчик – означава куриерска фирма, с която Продавачът си сътрудничи в рамките на извършването на Доставката на Стоките.
Парола – означава поредица от азбучни, цифрови или други знаци, избрани от Клиента по време на Регистрацията в Онлайн магазина, използвани за осигуряване на достъп до Профила на Клиента в Онлайн магазина.
Клиент – означава субект, на когото в съответствие с Регламентите и законовите разпоредби могат да се предоставят услуги по електронен път или с когото може да се сключи Договор за продажба.
Потребител – означава физическо лице, което извършва правна сделка с предприемача, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност.
Клиентски профил – означава индивидуален панел за всеки Клиент, активиран в полза на Клиента от Продавача, след като Клиентът се регистрира и сключи договор за предоставяне на услугата по поддържане на Клиентския профил.
Предприемач – физическо лице, юридическо лице или организационна единица, която не е юридическо лице, на което Законът предоставя правоспособност, извършващо от свое име стопанска или професионална дейност и извършващо правно действие, пряко свързано с неговата стопанска или професионална дейност.
Правилник – означава настоящият Правилник.
Регистрация – означава фактическо действие, извършено по начина, посочен в Регламента, необходимо на Клиента, за да може да използва всички функционалности на Интернет магазина.
Продавач – означава PATON Europe Sp. z o.o. със седалище в Жешув (35-105), Przemysłowa 14, VAT EU: PL8133751525, REGON: 367842571, вписано в регистъра на предприемачите, воден от Окръжния съд в Жешув, XII Търговски отдел на Националния съдебен регистър под номер KRS 0000687755, с акционерен капитал от 5000 злоти; електронна поща: sale@patonwelders.com, което е и собственик на Интернет магазина.
Уебсайт на магазина – означава уебсайтове, на които Продавачът управлява Интернет магазин, работещ под домейна https://patonwelders.com/
Стока – означава продукт, представен от Продавача чрез Уебсайта на Магазина, който може да бъде предмет на Договор за продажба.
Траен носител – означава материал или инструмент, който позволява на Клиента или на Продавача да съхранява информация, адресирана лично до Клиента или до Продавача, по начин, който позволява достъп до информацията в бъдеще за период от време, подходящ за целите на информацията, и който позволява непроменено възпроизвеждане на съхранената информация.
Договор за продажба – означава договор за продажба, сключен от разстояние, при условията, посочени в Регламента, между Клиента и Продавача.
§ 2. Общи разпоредби и използване на Интернет магазина
Всички права върху Интернет магазина, включително авторските права, правата на интелектуална собственост върху името му, интернет домейна му, уебсайта на магазина, както и върху образци, формуляри, логотипи, снимки, поместени на уебсайта на магазина, принадлежат на законните им собственици и използването им може да става само по определен начин и в съответствие със закона.
Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че използването на Онлайн магазина е възможно за интернет потребители, използващи всички популярни интернет браузъри, операционни системи, видове устройства и видове интернет връзки. Минималните технически изисквания за използване на Уебсайта на Магазина са версия на интернет браузъра най-малко Internet Explorer 11 или Chrome 39 или FireFox 34 или Opera 26 или Safari 5 или по-висока, с включен Javascript, приемащ бисквитки и интернет връзка с пропускателна способност най-малко 256 kbit/s. Уебсайтът на Магазина е оптимизиран за минимална разделителна способност на екрана от 1024×768 пиксела.
Продавачът прилага механизма на файловете “бисквитки”, които се съхраняват от сървъра на Продавача на твърдия диск на крайното устройство на Клиента, когато Клиентът използва Уебсайта на Магазина. Използването на “бисквитки” има за цел правилното функциониране на Уебсайта на Магазина на крайните устройства на Клиентите. Този механизъм не унищожава крайното устройство на Клиента и не води до промени в конфигурацията на крайните устройства на Клиента или в софтуера, инсталиран на тези устройства. Всеки Клиент може да деактивира механизма “бисквитки” в уеб браузъра на своето крайно устройство. Продавачът посочва, че деактивирането на “бисквитките” обаче може да доведе до затруднения или да попречи на използването на Уебсайта на Магазина. Подробни правила за използване на “бисквитки” можете да намерите в Политиката за поверителност.
За да направи поръчка в Електронния магазин чрез Уебсайта на Магазина или по електронна поща и за да използва услугите, достъпни на Уебсайтовете на Магазина, е необходимо Клиентът да има активен имейл акаунт.
За да направи поръчка в Интернет магазина по телефона, е необходимо Клиентът да има активен телефонен номер и активен имейл акаунт.
Забранено е предоставянето на незаконно съдържание от страна на Клиента, както и използването от страна на Клиента на Интернет магазина, Уебсайта на Интернет магазина или безплатните услуги, предоставяни от Продавача, по начин, противоречащ на закона, добрите нрави или нарушаващ личните права на трети лица.
Продавачът декларира, че публичният характер на интернет мрежата и използването на услуги, предоставяни по електронен път, може да бъде свързано с риск от получаване и промяна на данни на клиента от неоторизирани лица, поради което клиентите следва да прилагат подходящи технически мерки за минимизиране на посочените по-горе рискове. По-специално, те следва да прилагат антивирусни програми и програми за защита на самоличността при използване на интернет. Продавачът никога не иска от клиента каквато и да е форма на парола.
Не е позволено да се използват ресурсите и функциите на Интернет магазина с цел осъществяване на дейност на Клиента, което би нарушило интересите на Продавача.
§ 3. Регистрация
За да създаде Акаунт на Клиента, Клиентът е длъжен да направи безплатна Регистрация.
Регистрацията не е необходима, за да се направи поръчка в Интернет магазина.
За да се регистрира, Клиентът следва да попълни регистрационния формуляр, предоставен от Продавача на Уебсайта на Магазина, и да изпрати попълнения регистрационен формуляр по електронен път на Продавача, като избере съответната функция от регистрационния формуляр. По време на процеса на регистрация Клиентът установява индивидуална парола.
По време на попълването на регистрационния формуляр Клиентът има възможност да се запознае с Правилника, като приеме неговото съдържание чрез отбелязване на съответното поле във формуляра.
По време на процеса на регистрация Клиентът може доброволно да даде съгласието си за обработване на личните му данни за маркетингови цели (бюлетин, получаване на промоционални оферти), като маркира съответното поле във формуляра за регистрация. В такъв случай Продавачът ясно информира за целта на събирането на личните данни на Клиента, както и за известните на Продавача или очакваните получатели на тези данни.
Съгласието на Клиента за обработване на личните му данни за маркетингови цели не обуславя възможността за сключване на договор с Продавача за предоставяне на услугата Управление на сметки по електронен път. Съгласието може да бъде оттеглено по всяко време, като Клиентът подаде подходящо заявление до Продавача. Например, изявлението може да бъде изпратено на адреса на Продавача по електронна поща.
След изпращане на попълнения регистрационен формуляр Клиентът получава незабавно, по електронна поща на посочения в регистрационния формуляр електронен адрес, потвърждение на Регистрацията от страна на Продавача. В този момент се сключва договор за предоставяне на услугата по поддържане на Сметката на Клиента по електронен път и Клиентът получава възможност за достъп до Сметката на Клиента и за извършване на промени в данните, предоставени в процеса на Регистрацията.
§ 4. Поръчки
Информацията, съдържаща се на Уебсайта на Магазина, не представлява оферта на Продавача по смисъла на Гражданския кодекс, а само покана към Клиентите да подават оферти за сключване на Договор за продажба.
Клиентът може да прави поръчки в Интернет магазина чрез Уебсайта на Магазина или по електронна поща 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Клиентът може да прави поръчки в Интернет магазина по телефона в часовете и дните, посочени на Уебсайта на магазина.
Клиентът, който прави поръчка чрез Уебсайта на Магазина, завършва поръчката, като избира Стоките, които го интересуват. Добавянето на Стоки към поръчката се извършва чрез избиране на командата “Добави в кошницата” под дадената Стока, представена на уебсайта на Магазина. След попълване на цялата поръчка и посочване в “кошницата” на начина на Доставка и формата на плащане, Клиентът извършва поръчката, като изпраща формуляра за поръчка на Продавача чрез избор на бутона “Поръчка със задължение за плащане” на уебсайта на Магазина. Всеки път, преди да изпрати поръчката на Продавача, Клиентът се информира за общата цена на избраните Стоки и Доставка, както и за всички допълнителни разходи, които е длъжен да направи във връзка с Договора за продажба.
Клиент, който прави поръчка по телефона, използва телефонния номер, предоставен от Продавача на Уебсайта на Магазина. Клиентът прави поръчка по телефона, като посочва на Продавача наименованието на Стоката измежду Стоките на Уебсайта на Магазина и количеството Стоки, които иска да поръча. След това, след като попълни цялата поръчка, Клиентът определя начина и адреса на Доставката и формата на плащане, а също така посочва, по свое усмотрение, своя електронен адрес или адрес за кореспонденция за потвърждаване на поръчката. Всеки път, когато Клиентът прави поръчка по телефона, Продавачът информира Клиента за общата цена на избраните Стоки и за общата цена на избрания начин на Доставка, както и за всички допълнителни разходи, които е длъжен да направи във връзка с Договора за продажба.
След като Клиентът направи поръчка по телефона, Продавачът изпраща на траен носител на предоставения от Клиента електронен адрес или адрес за кореспонденция информация, съдържаща потвърждение на условията на Договора за продажба. Потвърждението включва по-специално: спецификация на Стоките, предмет на Договора за продажба, тяхната цена, цена на Доставката и информация за всички други разходи, които Клиентът е длъжен да поеме във връзка с Договора за продажба.
Клиентът, който прави поръчка по електронна поща, я изпраща на адреса на електронна поща, предоставен от Продавача на Уебсайта на Магазина. В съобщението, изпратено до Продавача, Клиентът посочва по-специално: наименованието на Стоката, нейния цвят и количество, измежду Стоките, представени на Уебсайта на Магазина, и своите данни за контакт.
След като получи от Клиента по електронен път съобщението, посочено в § 4, т. 7, Продавачът изпраща на Клиента обратно съобщение по електронна поща, в което посочва регистрационните си данни, цената на избраните Стоки и възможните форми на плащане и начин на доставка заедно с цената й, както и информация за всички допълнителни плащания, които Клиентът би трябвало да извърши по Договора за продажба. Съобщението съдържа и информация за Клиента, че сключването на Договора за продажба от Клиента по електронна поща води до задължението за плащане на поръчаните Стоки. Въз основа на информацията, предоставена от Продавача, Клиентът може да направи поръчка, като изпрати електронно съобщение до Продавача, в което посочва избрания начин на плащане и начин на Доставка.
Подаването на поръчка представлява отправяне на предложение от страна на Клиента към Продавача за сключване на Договор за продажба на Стоките, предмет на поръчката.
След подаване на поръчката Продавачът изпраща потвърждение за нейното подаване на посочения от Клиента електронен адрес.
След това, след потвърждаване на поръчката, Продавачът изпраща на предоставения от Клиента имейл адрес информация за приемането на поръчката за обработка. Информацията за приемане на поръчката за обработка е изявлението на Продавача за приемане на офертата, посочено в §4, параграф 9 по-горе, и след получаването ѝ от Клиента се сключва Договор за продажба.
След сключването на Договора за продажба Продавачът потвърждава пред Клиента своите общи условия, като ги изпраща на траен носител на електронния адрес на Клиента или в писмена форма на адреса, посочен от Клиента по време на процеса на регистрация или поръчка.
§ 5. Плащания
Цените на Уебсайта на Магазина, поставени до дадена Стока, са брутни цени и не включват информация за разходите за Доставка и всички други разходи, които Клиентът ще бъде задължен да поеме във връзка с Договора за продажба, за които Клиентът ще бъде информиран при избора на начин на Доставка и при подаване на поръчка.
Клиентът може да избере следните начини на плащане за поръчаните Стоки:
банков превод по банковата сметка на Продавача (в този случай изпълнението на поръчката ще започне, след като Продавачът изпрати на Клиента потвърждение за приемане на поръчката и след като средствата бъдат преведени по банковата сметка на Продавача);
банков превод чрез външна платежна система PayPal, управлявана от PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. със седалище в Люксембург (в този случай изпълнението на поръчката ще започне, след като Продавачът изпрати на Клиента потвърждение за приемане на поръчката и след като Продавачът получи информация от PayPal за извършеното от Клиента плащане);
Клиентът следва да извърши плащането на поръчката в размера, произтичащ от сключения Договор за продажба, в рамките на 7 работни дни, ако е избрал формата на предплащане.
Ако Клиентът не извърши плащането в срока, посочен в §5.3 от Регламента, Продавачът определя допълнителен срок на Клиента да извърши плащането и информира Клиента за това на траен носител. Информацията за допълнителния срок за извършване на плащанията включва и информация, че след безрезултатното изтичане на този срок Продавачът се отказва от Договора за продажба. В случай на неефективно изтичане на втория срок за извършване на плащанията Продавачът изпраща на Клиента на траен носител изявление за отказ от договора съгласно член 491 от Гражданския кодекс.
§ 6. Доставка
Продавачът извършва доставката на територията на Великобритания.
Продавачът е длъжен да достави Стоките, предмет на Договора за продажба, без недостатъци.
Продавачът публикува на Уебсайта на Магазина информация за броя на работните дни, необходими за Доставката и обработката на поръчката.
Посоченият на Уебсайта на Магазина срок за Доставка и изпълнение на поръчката се отчита в Работни дни съгласно §5.2 от Регламента.
Поръчаните Стоки се доставят на Клиента чрез Доставчика на адреса, посочен във формуляра за поръчка.
В деня на изпращане на Стоките до Клиента, на електронния адрес на Клиента се изпраща информация, потвърждаваща изпращането на пратката от Продавача.
Клиентът е длъжен да прегледа доставената пратка навреме и по начина, приет за пратки от даден вид. В случай на дефект или повреда на пратката Клиентът има право да поиска от служител на Доставчика да напише надлежен протокол.
Продавачът, в съответствие с волята на Клиента, прилага към доставяната пратка касова бележка или фактура по ДДС, обхващаща Стоките.
В случай на отсъствие на Клиента на посочения от Клиента адрес, даден в момента на подаване на поръчката като адрес на доставка, служителят на Доставчика оставя служебна бележка или се опитва да се свърже с Клиента по телефона, за да определи датата, на която Клиентът ще се яви. Ако поръчаните Стоки бъдат върнати в Онлайн магазина от Доставчика, Продавачът ще се свърже с Клиента по електронна поща или по телефона, като отново ще определи с Клиента датата и цената на Доставката.
§ 7. Гаранция
Продавачът гарантира Доставката на Стоки без физически и правни дефекти. Продавачът носи отговорност пред Клиента, ако Стоките имат физически или правен дефект (гаранция).
Ако Стоките имат дефект, Клиентът може:
да направи изявление за намаляване на цената или да се откаже от Договора за продажба, освен ако Продавачът незабавно и без прекомерни неудобства за Клиента не замени дефектната Стока със Стока без дефекти или не отстрани дефекта.
Това ограничение не се прилага, ако Стоките вече са били заменени или поправени от Продавача или Продавачът не е изпълнил задължението си да замени Стоките със Стоки без недостатъци или да отстрани недостатъците. Клиентът може вместо предложеното от Продавача отстраняване на дефекта да поиска замяна на Стоките със Стоки без дефекти или вместо замяна на Стоките да поиска отстраняване на дефекта, освен ако привеждането на Стоките в съответствие с договора по начина, избран от Клиента, е невъзможно или би изисквало прекомерни разходи в сравнение с начина, предложен от Продавача. При оценката на прекомерните разходи се вземат предвид стойността на Стоките без дефекти, видът и значимостта на установения дефект, както и неудобствата, на които Клиентът би бил изложен при друг начин на удовлетворяване.
да поиска замяна на дефектните Стоки със Стоки без недостатъци или отстраняване на недостатъците. Продавачът е длъжен да замени дефектната Стока със Стока, свободна от дефекти, или да отстрани дефекта в разумен срок, без да създава прекомерни неудобства на Клиента.
Продавачът може да откаже да удовлетвори искането на Клиента, ако постигането на съответствие с Договора за продажба на Стоки с недостатъци по избрания от Клиента начин е невъзможно или в сравнение с другия възможен начин за постигане на съответствие с Договора за продажба би изисквало прекомерни разходи. Разходите за ремонт или замяна се поемат от Продавача.
Клиентът, който упражнява гаранционни права, е длъжен да достави дефектната стока на адреса на Продавача. В случай на Клиент, който е Потребител, разходите за доставка се поемат от Продавача.
Продавачът носи гаранционна отговорност, ако физическият дефект е открит в рамките на две години от датата на доставка на Стоките на Клиента. Претенцията за отстраняване на дефект или замяна на Стоките с бездефектни изтича в едногодишен срок, но този срок не може да приключи преди изтичането на срока, посочен в първото изречение. В рамките на този срок Клиентът може да се откаже от Договора за продажба или да направи изявление за намаляване на цената поради дефект на Стоките. Ако Клиентът е поискал замяна на Стоките със Стоки без недостатъци или отстраняване на недостатъците, срокът за отказ от Договора за продажба или за подаване на изявление за намаляване на цената започва да тече от момента на безрезултатното изтичане на срока за замяна на Стоките или за отстраняване на недостатъците.
Всички рекламации, свързани със Стоките или с изпълнението на Договора за продажба, могат да бъдат подавани от Клиента в писмена форма на адреса на Продавача.
В срок от 14 дни от датата на искането, съдържащо рекламацията, Продавачът отговаря на рекламацията на Стоките или на рекламацията, свързана с изпълнението на Договора за продажба, подадена от Клиента.
Клиентът може да подаде жалба до Продавача във връзка с използването на безплатни услуги, предоставяни по електронен път от Продавача. Жалбата може да бъде подадена в електронен вид и изпратена на адрес sale@patonwelders.com. В жалбата Клиентът следва да включи описание на проблема. Продавачът разглежда жалбата незабавно, но не по-късно от 14 дни, и предоставя на Клиента отговор.
Продавачът не използва извънсъдебно решаване на спорове, посочено в Закона от 23 септември 2016 г. за извънсъдебно решаване на потребителски спорове.
§ 8. Гаранция
Стоките, продавани от Продавача, могат да бъдат обхванати от гаранция, предоставена от производителя на Стоките или от дистрибутора.
В случай на Стоки, покрити от гаранция, информацията относно съществуването и съдържанието на гаранцията винаги е представена на уебсайта на Магазина.
§ 9. Отказ от договора за продажба
Клиент, който е Потребител и е сключил Договор за продажба, може в срок от 14 дни да се откаже от него, без да посочва причина.
Срокът за отказ от Договора за продажба започва да тече от момента на приемане на Стоките от Потребителя.
Потребителят може да се откаже от Договора за продажба, като подаде заявление за отказ до Продавача. Това изявление може да бъде направено например в писмена форма на адреса на Продавача, по електронна поща на адреса на Продавача. Изявлението може да бъде направено на формуляр, чийто образец е поставен от Продавача на уебсайта на Магазина на адрес: Формуляр за отказ от договора. За да се спази срокът, е достатъчно изявлението да бъде изпратено преди изтичането му.
Потребителят може да се откаже от Договора за продажба, като изпрати на Продавача изявление за отказ от договора, използвайки формуляра, който е наличен на уебсайта на адрес: Електронен формуляр за отказ от договора. За да се спази крайният срок, е достатъчно изявлението да бъде изпратено преди изтичането му. Продавачът незабавно потвърждава на Потребителя получаването на формуляра, изпратен чрез уебсайта.
В случай на отказ от Договора за продажба, той се счита за несключен.
Ако Потребителят е направил изявление за оттегляне от Договора за продажба, преди Продавачът да приеме офертата му, офертата престава да бъде обвързваща.
Продавачът се задължава незабавно, не по-късно от 14 дни от получаване на изявлението на Потребителя за отказ от Договора за продажба, да му върне всички извършени от него плащания, включително разходите за доставка на Стоките до Потребителя. Продавачът може да задържи връщането на получените от Потребителя плащания до момента на получаване на Стоките обратно или предоставяне от Потребителя на доказателство за изпращане на Стоките обратно, в зависимост от това кое събитие настъпи по-рано.
Ако Потребителят, упражняващ правото си на отказ, избере начин на доставка на Стоките, различен от най-евтиния обичаен начин на доставка, предлаган от Продавача, Продавачът не е длъжен да възстановява на Потребителя каквито и да било допълнителни разходи, направени от него.
Потребителят е длъжен да върне Стоките на Продавача незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата, на която се е отказал от Договора за продажба. За да се спази срокът, е достатъчно Стоките да бъдат изпратени обратно на адреса на Продавача преди изтичането му.
В случай на отказ от договора Клиентът, който е Потребител, поема само преките разходи за връщане на Стоките.
Ако поради естеството си Стоките не могат да бъдат върнати по пощата по обичайния начин, Продавачът информира Потребителя за разходите за връщане на стоките на Уебсайта на Магазина.
Потребителят носи отговорност за всяко намаляване на стойността на Стоките в резултат на използването им по начин, надхвърлящ начина, необходим за определяне на естеството, характеристиките и функционирането на Стоките.
Продавачът възстановява плащането, като използва същия начин на плащане като този на потребителя, освен ако потребителят не се е съгласил изрично с друг начин на възстановяване, който не е свързан с разходи за потребителя.
§ 10. Безплатни услуги
Продавачът предоставя на Клиентите безплатни услуги по електронен път:
Бюлетин;
водене на сметката на Клиента.
Услугите, посочени в § 10, т. 1 по-горе, се предоставят 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието.
Продавачът си запазва правото да избира и променя вида, формите, времето и начина на предоставяне на достъп до избраните услуги, изброени по-горе, за което ще информира Клиентите по подходящ за изменението на Регламента начин.
Услугата “Бюлетин” е достъпна за всеки Клиент, който въведе своя адрес на електронна поща, като използва регистрационната форма, предоставена от Продавача на Уебсайта на Магазина. След изпращане на попълнения регистрационен формуляр Клиентът незабавно получава потвърждение от Продавача по електронна поща на адреса на електронна поща, посочен в регистрационния формуляр. В този момент се сключва договор за предоставяне на услугата Бюлетин по електронен път.
По време на процеса на регистрация Клиентът може допълнително да постави отметка в съответното квадратче във формуляра за регистрация, за да се абонира за услугата Бюлетин.
Услугата “Бюлетин” се състои в изпращане от страна на Продавача на адреса на електронната поща на електронно съобщение в електронна форма, съдържащо информация за нови продукти или услуги, предлагани от Продавача. Информационният бюлетин се изпраща от Продавача на всички Клиенти, които са се абонирали за него.
Всеки Информационен бюлетин, адресиран до данните на Клиентите, съдържа по-специално: информация за изпращача, попълнено поле “тема”, в което се посочва съдържанието на пратката, и информация за възможността и начина на отказване от безплатната услуга Информационен бюлетин.
Клиентът може по всяко време да се откаже от получаването на Информационния бюлетин, като се откаже от абонамента чрез линк, включен във всеки имейл, изпратен като част от услугата Информационен бюлетин, или като активира съответното поле в Профила на Клиента.
Услугата Клиентски профил е достъпна след Регистрацията съгласно правилата, описани в Регламента, и се състои в предоставяне на Клиента на специален панел в рамките на Уебсайта на Магазина, който дава възможност на Клиента да променя данните, предоставени по време на Регистрацията, както и да проследява статуса на поръчките и историята на вече изпълнените поръчки.
Клиентът, който е извършил Регистрацията, може да подаде искане за премахване на Профила на Клиента на Продавача; в случай обаче на искане за премахване на Профила на Клиента от страна на Продавача, искането може да бъде премахнато в рамките на 14 дни от искането.
Продавачът има право да блокира достъпа до Профила на Клиента и безплатните услуги, в случай че Клиентът действа във вреда на Продавача или други Клиенти, нарушава законови разпоредби или разпоредби на Регламента, а също и когато блокирането на достъпа до Профила на Клиента и безплатните услуги е оправдано от съображения за сигурност – по-специално: нарушаване на сигурността на Уебсайта на Магазина от страна на Клиента или други хакерски действия. Блокирането на достъпа до Сметката на Клиента и до безплатните услуги по горепосочените причини продължава за периода, необходим за разрешаване на проблема, който представлява основанието за блокиране на достъпа до Сметката на Клиента и до безплатните услуги. Продавачът уведомява Клиента за блокирането на достъпа до Профила на Клиента и безплатните услуги по електронен път на адреса, посочен от Клиента в регистрационната форма.
§ 11. Защита на личните данни
Администратор на личните данни на Клиентите, предоставени доброволно на Продавача в рамките на Регистрацията, подаването на еднократни поръчки и предоставянето на услуги от Продавача по електронен път или при други обстоятелства, посочени в Правилата, е Продавачът.
Продавачът обработва личните данни на Клиентите с цел изпълнение на поръчки, предоставяне на услуги от Продавача по електронен път и за други цели, посочени в Регламента и Политиката за поверителност. Данните се обработват изключително въз основа на законови разпоредби или съгласие, дадено от Клиента в съответствие с приложимите законови разпоредби.
Клиентът предоставя личните си данни на Продавача доброволно, но с уговорката, че непредоставянето на конкретни данни в процеса на регистрация прави невъзможна регистрацията и създаването на клиентски профил и прави невъзможно подаването и изпълнението на поръчка на Клиента, в случай на подаване на поръчка без регистрация на клиентски профил.
Всеки, който предоставя лични данни на Продавача, има право на достъп до съдържанието им и да ги коригира или да поиска тяхното заличаване, а в предвидените от закона случаи – да поиска прекратяване на обработването на личните му данни.
Продавачът защитава предоставените му лични данни и полага всички усилия, за да ги предпази от неоторизиран достъп или използване от неоторизирани лица.
Продавачът предоставя на Доставчика личните данни на Клиента, доколкото това е необходимо за извършване на Доставката.
§ 12. Прекратяване на договора (не се прилага за договори за продажба)
Както Клиентът, така и Продавачът могат да прекратят договора за предоставяне на електронни услуги по всяко време и без да посочват причини, при запазване на правата, придобити от другата страна преди прекратяването на гореспоменатия договор, и при спазване на разпоредбите по-долу.
Клиентът, който е извършил регистрацията, прекратява договора за предоставяне на услуги по електронен път, като изпраща съответното волеизявление на Продавача, използвайки всяко средство за комуникация от разстояние, което позволява на Продавача да се запознае с волеизявлението на Клиента.
Продавачът прекратява споразумението за предоставяне на услуги по електронен път, като изпраща съответното волеизявление на Клиента на електронния адрес, предоставен от Клиента по време на Регистрацията.
§ 13. Заключителни разпоредби
Продавачът носи отговорност за неизпълнение или неточно изпълнение на договора, но в случай на договори, сключени с клиенти, които са Предприемачи, Продавачът носи отговорност само в случай на умишлено причинени вреди и в рамките на действителните загуби, понесени от клиента, който е Предприемач.
Съдържанието на настоящите Общи условия може да бъде записано чрез разпечатване, записване на носител или изтегляне по всяко време от Уебсайта на Магазина.
В случай на спор, възникнал по силата на сключения Договор за продажба, страните ще се стремят да разрешат въпроса по взаимно съгласие. Правото, приложимо за уреждане на спорове, възникнали по силата на настоящия Правилник, е полското право.
Продавачът информира Клиента, който е Потребител, за възможността да използва извънсъдебни методи за разглеждане на жалби и предявяване на искове. Правилата за достъп до тези процедури са на разположение в офисите или на уебсайтовете на субектите, имащи право на извънсъдебно решаване на спорове. Това могат да бъдат по-специално омбудсманите на потребителите или провинциалните инспекции за търговска инспекция, чийто списък е достъпен на уебсайта на Службата за конкуренция и защита на потребителите.
Продавачът информира, че на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/ е достъпна онлайн платформа за решаване на спорове между потребители и предприемачи на равнището на Съюза (платформа за ОРС).
Продавачът си запазва правото да променя настоящите Общи условия. Всички поръчки, приети от Продавача за изпълнение преди датата на влизане в сила на новите Правила, се реализират въз основа на Правилата, които са били в сила към датата на подаване на поръчката от страна на Клиента. Измененията на Правилника влизат в сила в срок от 7 дни от датата на публикуването им на уебсайта на Магазина. Продавачът уведомява Клиента 7 дни преди влизането в сила на новия Правилник за изменението на Правилника, като му изпраща електронно съобщение, съдържащо линк към текста на изменения Правилник. Ако Клиентът не приема новото съдържание на Регламента, той е длъжен да уведоми Продавача за това, което води до прекратяване на договора в съответствие с разпоредбите на §12 от Регламента.
Правилникът влиза в сила на 02.02.2020 г.
PATON Europe Sp. z o. o.
ul. Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów
VAT EU: PL8133751525
REGON: 367842571
Имате нужда от помощ? Обадете ни се:
От понеделник до петък: 08:00-16:00 ч.
Събота-неделя: Затворено
Или по имейл:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.